Motoros kalandjaim

Motoros kalandjaim

Erdély augusztusban - a vége

2019. augusztus 13. - GuzzistaRocker

Sajnos az utolsó két nap nem volt motoros szempontból túlságosan élménydús. Egyrészt elfáradtam, hisz napok óta csak a motorról szóltak a napjaim, másrészt a hegyek után a sík vidék már nem tudott sok újat mutatni. Búcsúzásképpen visszafelé is keresztülmentünk a Transzfogarason, de Szászsebes után (elveimmel némileg ellentétesen) felkanyarodtam az autopályára. Egyrészt semmivel sem volt kanyargósabb a mellette haladó főút, másrészt szerettem volna Aradon lenni minél hamarabb, hogy Zoli cimborámnál töltsek egy estét miccsel, borral és jó hangulattal. Így is történt, a korábbiakhoz hasonlóan alakult az aradi este. Nem is részletezem, fotókat sem publikálok erről, viszont viszonylag korán sikerült ágyba kerülnöm, hogy másnap kipihentem folytathassam utamat hazafelé.

Szerencsére (és talán kivételesen) semmilyen rendkívüli technikai, vagy egyéb esemény nem jött közbe, így viszonylag korán tudtam elindulni. A lehető legrövidebb utat választottam, természetesen pálya nélkül, ami valójában azt jelenti, hogy Lajosmizsétől használtam csak azt, hiszen Pest megyei matricám volt. Nem tudom, mások hogy vannak vele, de én az utolsó napon már csak a hazaérkezést várom, már csak az lebeg a szemem előtt, miközben fogynak a kilométerek. Ennek megfelelően egy pihenőt iktattam be Csongrádon, tankolással egybekötve, így aztán képek sem készültek. A lényeg, hogy balesetmentesen, élményekkel tele értünk haza, minden a lehető legjobban sült el :)

Végezetül az utolsó 2 nap térképei:

4.JPG

haza.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://guzzista.blog.hu/api/trackback/id/tr3415055516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása