Motoros kalandjaim

Motoros kalandjaim

Rögtönzött erdélyi csavargás hazafelé út

2019. július 26. - GuzzistaRocker

Egyszer minden jónak vége szakad, ez igaz a kis csavargásomra is. Sok programom nem volt a hazafelé útra, Orosházán terveztem egy várostábla-fotót, aztán minél előbb hazaérni egészben. Reggelire babos csülköt ettem, ami nem éppen egy tipikus reggeli étel és kicsit sós is volt, de jól esett. Kényelmesen összepakoltam, felöltöztem és búcsút is vettünk egymástól Zolival és barátnőjével. Sajnos egy időre ők is elváltak egymástól, mivel a leányzó Németországba utazott egy hónapra. 

Nem mentem sokáig, Arad túlsó felén egy lukoil kútnál megálltam tankolni. Szerencsére ezen a hétvégén 95-ös árában adták a 98-ast, így szerencsésnek érezthetem magamat. A határon a sort meglátva sajnos már nem voltam olyan vidám, de óvatosan előre csorogtam a kocsik mellett/között, így csak fél órát kellett várnom. Érdekes módon kifelé és hazafelé is csodálkoztam azon, hogy a forgalmiban a műszaki érvényességi idő javítva volt, rosszul írták be, de legalább nem foglalkoztak a házilag javított rendszámtáblámmal. Az A/C pumpa zúgásán kívüli problémákat sikerült orvosolni, amelyben sok haver volt segítségemre, köszönet nekik.

Orosházán sikerült megállni egy fotó erejéig, sajnos azonban útközben elkavarodtam, és nem érintettem Tőserdőt, ahol a pihenőt terveztem. Ne vagyok ismerős a Dél-Alföldön, így csak akkor jöttem rá, hogy rossz helyen járok, amikor befutottam Félegyházán, de innen már nem volt kedvem visszamenni. Tőserdő azért jelentős csupán, mert amikor Kecskeméten laktam gyakran jöttem errefelé motorozni, mivel a környékben más értelmes útvonal nincs, és meg akartam nézni, mennyit változott 5 év alatt. Nem baj, újabb úticél idénre :)

Viszonylag hamar hazaértem, Lajosmizsétől már pályán mentem, kihasználva a megyematrica adta előnyöket. Ilyenkor az őzek párzási időszakában valahogy nem szeretem az 5-ös utat. 

nagyon jó kis túra volt minimális szervezéssel és maximális jó idővel. Az utóbbiért köszönet illeti Holle anyót és a Mikulást, valamint Aigner Szilárdot, a szállásötletekért pedig a Bookingot. Külön köszönöm azoknak, akik valamelyest hozzájárultak a túrám sikeréhez (nem szponzorok), úgy mint Csabi (motor szerelés, felkészítés), Gabi (telefonos segítség a betétcseréhez), Szabina (olaj, fékbetét, napszemüveg), Zoli (szállás, vacsora és jó hangulat) Ioana (jó hangulat Zolinál, bár ő ezt a blogot sosem fogja olvasni) és még sokan mások. Remélem még sok alkalmam lesz hasonló túrákat véghezvinni esetleg utassal és/vagy útitársakkal is.

0720.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://guzzista.blog.hu/api/trackback/id/tr1114981574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása